ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΗΝ ΝΕΡΑΪΔΑ ΜΟΥ....!!!!

 


ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΗΝ ΝΕΡΑΪΔΑ ΜΟΥ...!!!!!!
Έστειλα την νεράιδα μου διαμαντόσκονη να πετάξει, να λάμψουν της νύχτας οι σκοτεινιές κι ελπίδα αγάπης τον κόσμο να γεμίσει!
Ζήλεψε το φεγγάρι κι ολόκληρο τον δίσκο του τον στόλισε με το αστραφτερό του ασήμι !
Οι Γαλαξίες πέταξαν τα χρωματιστά νεφελώματα τους και έβαψαν το σύμπαν όλο!
Άρχισαν τρελό χορό οι διάττοντες αστέρες με τους κομήτες και έπαιζαν στα σύννεφα μέσα κρυφτό!
Ο Ήλιος από την ζήλια του κοκκίνισε κι έστειλε όλες τις ακτίνες του τον κόσμο να λαμπρύνει !
Ο αιθέρας χάιδεψε τους σοβαρούς Πλανήτες κι αυτοί ναζιάρικα άρχισαν με τις δονήσεις τους να στέλνουν την συμπαντική μουσική τους στα πέρατα τ΄ ουρανού!
Τα αστέρια και τ΄ αστεράκια διαμάντια του ουράνιου θόλου αστραφτοβολούσαν , την γη να φωτίζουν και χαρά να σκορπίζουν στην πλάση όλη!
Γέλασε η γη ευτυχισμένη από όλη αυτή την Θεϊκή συμφωνία κι όλα τα πλάσματά της ύμνους έστελναν στο υπέρλαμπρο σύμπαν !
Γύρισε κι η ΝεράΪδα μου, στο προσκεφάλι μου κάθισε, με κοίταξε τρυφερά στα μάτια και μου ψιθύρισε απαλά ::
_<< ΑΠΟΨΕ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΗΡΘΕ ΕΔΩ, ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΛΟ ΝΑ ΜΑΓΕΨΕΙ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΣΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ, ΣΤΗΝ ΜΕΛΩΔΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΗ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΚΙ ΕΡΩΤΑ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ ΦΕΡΝΕΙ > !!!
ΣΥΜΗ ΥΦΑΝΤ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ τα σχόλιά σας να αποστέλλονται στη ταχυδρομική διεύθυνση simyif@gmail.con